איפור וטיפוח

איפור הוא אחד התחומים היותר מעניינים היום אצל נשים. באתר 131 בלוג איפור וטיפוח תוכלו לקרוא על סוגי איפור, פריטי איפור מצוינים שניתן לקנות כיום ואיך גם אתם תוכלו לשמור ולטפח את עור הפנים שלכם. במאמר זה אנו נספר לכם מעט על הדרכים הטובות לאיפור יום ולאיפור ערב ומהי שגרת טיפוח נכונה לעור הפנים.

תמונה של דוגמנית עם שיער חום ואיפור ורוד מצטלמת לאתר 131 בלוג טיפוח
תמונה של דוגמנית יפה לאתר 131 בלוג איפור וטיפוח מתאפרת

איפור ערב

אחד התחומים שאנו עוסקים בו  הוא איפור ערב. איפור ערב הוא איפור מעט יותר חזק או חזק מאוד מאיפור יום. באיפור לערב אנו נדגיש את אזור העיניים ואף נוסיף אייליינר למראה מעושן. כמו כן, נוכל להשתמש בליפסטיק בגוונים כהים יותר. זכרו כי בערב האיפור נראה פחות חזק בתאורה שאינה מאור השמש ולכן צבעים יותר כהים, יראו טוב יותר. אם נשים צבעים בהירים כמו באיפור יום, יכול להיות שניראה כאילו לא התאפרנו.

איפור יום

איפור יום הוא איפור עדין יותר מאיפור הערב. אנו באתר 131 בלוג איפור וטיפוח ממליצים ללכת על גוונים יותר עדינים, לשים צלליות בהירות ולא בגוון כהה מידי, לשים שפתונים עדינים וסומק עדין. מה שיותר חשוב באיפור יום הוא קרם פנים איכותי שיגרום לעור הפנים להיות רענן יותר.

שגרת טיפוח לעור הפנים

כשאנו מדברים באתר שלנו 131 בלוג טיפוח על שגרת טיפוח לעור הפנים, הכוונה לכל אותן פעולות שניתן לעשות כדי לשמור על עור פנים זוהר. זכרו תמיד לנקות בסוף כל יום את הפנים בעשרת מים וסבון פנים איכותי. כמו כן, שימו קרם לחות של יום וקרם לחות של לילה. אל תוותרו על שגרת הטיפוח לפנים שלכם, כך תוכלו לשמור עליהם זוהרים יותר זמן ותוכלו להאט מעט את תהליכי ההזדקנות.

לסיכום

לסיכום, קיים הבדל בין איפור יום לאיפור ערב ויש להתאים אותם לפי האירוע שאנו נמצאים בו. ליום יום בעבודה, ישתמשו באיפור יום. לאירוע חתונה, ישתמשו באיפור ערב אשר מתאים לתאורת מנורות. והכי חשוב, אל תשכחו בסיום הערב לנקות את עור הפנים שלכם כדי לשמור עליו מתהליכי הזדקנות מואצים.

תמונה של אייקונים של איפור ודוגמנית לאתר 131 איפור וטיפוח

בלוג איפור וטיפוח

תכשיטים לאישה נשים הן לרוב מרכז תשומת הלב בכל הנוגע …

קניית איפור כשאת מבקרת בחנות איפור חשוב שתחשבי לצורך מה …

דילוג לתוכן