מחיקת חשבון אינסטגרם

תמונה של מחיקת חשבון אינסטגרם

איך מוחקים אינסטגרם את כל הפרטים במדריך הקרוב נספק לכם את כל הפרטים על מחיקת חשבון אינסטגרם כולל צילמי מסך אז מתחילים. אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר שזמינות כיום. זוהי אפליקציית שיתוף תמונות וסרטונים המאפשרת למשתמשים לשתף את חייהם עם העוקבים או “חבריהם”.

למשתמשים יש אפשרות למחוק את חשבונם על ידי מעבר לדף ההגדרות באינסטגרם, הנגיש מדף הפרופיל. ניתן לעשות זאת על ידי הקשה על “הגדרות” וגלילה מטה אל “חשבון”. ברגע שהגעתם למטה, אתם תראו אפשרות “מחק את החשבון שלך”. לאחר מכן תוכל ללחוץ עליו ולאשר את זה.

מחיקת חשבון אינסטגרם לצמיתות

דרך נוספת למחוק את חשבון האינסטגרם זה לעבור לקישור הזה >> ואז אינסטגרם תשאל אתכם למה תרצו למחוק את החשבון, לאחר מכן תעברו לשלב של מחיקת החשבון. *שימו לב אם אתם מחליטים למחוק את החשבון זה בלתי הפיך לא יהיה ניתן יותר לשחזר את החשבון. לכן מומלץ להוריד גיבוי של האינסטגרם בקישור הזה>> בכל אופן אם אתם מתלבטים מומלץ להקפיא את החשבון ולא למחוק אותו לצמיתות. איך עושים את זה? מיד כל הפרטים.

*שימו לב ניתן להשבית/לסגור א חשבון האינסטגרם רק דרך המחשב או הדפדפן ואין אפשרות לסגור את החשבון דרך האפליקציה.

איך להשבית באופן זמני את האינסטגרם?

אם תרצו להשבית את החשבון באופן זמני כל מה שתצטרכו לעשות זה לעבור לקישור הבא>>  לאחר מכן לבחור סיבה שבגללה תרצו להקפיא את החשבון ואז להקיש את הסיסמא. וזהו החשבון מוקפא.

תמונה של איך להקפיא חשבון אינסטגרם

מחיקת חשבון אינסטגרם לסיכום המאמר:

אם החלטתם למחוק את חשבון האינסטגרם אז זאת לא משימה קשה. פשוט אתם הולכים להגדרות ואו מוחקים לצמיתות את החשבון או מקפיאים אותו תלוי במה שאתם מחליטים. שימו לב* אם אתם מוחקים לצמיתות את האינסטגרם לא תוכלו להחזיר אותו יותר. לכן עדיף להקפיא את החשבון ולא לסגור אותו לצמיתות.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

מאמרים נוספים

שירותי ביובית שירותי ביובית חיוניים …

שבוע האופנה 2021 התקיים בתאריך …

גוגל דרייב הוא שירות אחסון …

אופנה ישראלית כל מה שצריך …

וואצטאפ ווב היא אחת מאפליקציות …

יום הולדת יש פעם בשנה …

אופנת קיץ 2021 כל הטיפים …

מדבקות קיר זאת דרך מצוינת …

בתעשיית האופנה התחרותית של ימינו, …

דילוג לתוכן