וואצטאפ ווב מדריך

תמונה של וואצטאפ ווב מדריך

וואצטאפ ווב היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. יש לאפליקציה זאת יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים וזהו כלי התקשורת העיקרי עבור אנשים רבים. WhatsApp Web היא גרסה חדשה של WhatsApp המאפשרת לך להשתמש ב-WhatsApp במחשב או במחשב הנייד שלך. מאמר זה ידריך אותך כיצד להגדיר ולהשתמש בו.

וואצטאפ ווב שלב אחרי שלב

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה למחשב או לפטופ. אתם יכול לעשות זאת על ידי מעבר אל https://www.whatsapp.com/download  ולחיצה על “קבל WhatsApp.”התוכנה תומכת בכל סוגי המחשבים: ווינדוס, או mac. לאחר שהורדתם את האפליקציה, תפתחו אותה על ידי לחיצה בסרגל הכלים של הדפדפן או לחיצה על “פתח”. לאחר מכן תצטרכו לסרוק את הברקוד מהסמרטפון למחשב.

תמונה של וואצטאפ ווב
שלב 1: אתם נכנסים להגדרות שלא הוואצפ בפלאפון, לאחר מכן אתם מחפשים את קוד QR
תמונה של וואצטאפ ווב
שלב שני: אתם סורקים את הברקוד באמצעות הפלאפון שלכם. אחרי שהסריקה הושלמה בהצלחה אתם תראו את כל הצטים שלכם ותוכלו בנוסף גם להגיב להודעות בקלות.

קצת מידע על וואצטאפ ווב

וואטסאפ היא אפליקציית הודעות ושיחות חינמית הניתנת להורדה בכל מכשיר סמארטפון. WhatsApp Web מספק את היכולת להשתמש באותו חשבון WhatsApp במכשירים שונים כגון מחשבים שולחניים ומחשבים ניידים. אפליקציה זאת זמינה להורדה בחינם מהאנדרואיד IOS בשביל שהאפליקציה תעבוד היא שאתם חייבים להיות עם אינטרנט זמין.

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המשמשת מיליארדי אנשים ברחבי העולם. WhatsApp Web היא גרסת שולחן העבודה של האפליקציה שיצאה בשנת 2016.

קצת נתונים על וואצפ

WhatsApp Web היא אפליקציית הודעות המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות דרך האינטרנט. אפליקציה זאת זמינה בדפדפן האינטרנט, וניתן לגשת אליו באמצעות מספר טלפון בנוסף תוכלו גם להוריד למחשב את התוכנה של וואצטאפ ווב. אפליקציה וואצטאפ הושקה בשנת 2009, והיא הורדה על ידי למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם. האפליקציה שוחררה תחילה לטלפונים אנדרואיד, אך כעת היא זמינה גם לטלפונים של iOS. כיום החברה ששולטת בוואצפ היא פייסבוק שרכשה אותה בשנת 2014 תמורת 19 מיליארד דולר.

כמה יתרונות לשימוש בוואצפ

וואצטאפ ווב היא גרסה חדשה מבוססת אינטרנט של WhatsApp המאפשרת לכם לשוחח בצ’אט על שולחן העבודה או המחשב הנייד שלך.

כמה מהיתרונות של שימוש ב-WhatsApp Web הם:

– אתם יכולים לשוחח בצ’אט בשולחן העבודה או במחשב הנייד שלכם

– ניתן לצרף תמונות, סרטונים ומסמכים להודעות

– אתם יכולים להגיב על הודעות על ידי החלקה שמאלה

– בנוסף כיום אתם גם יכולים למחוק הודעות ששלחתם.

לסיכום המאמר:

אפליקציית ההודעות WhatsApp נוסדה ב-2009 על ידי בריאן אקטון ויאן קום. וואצפ זו אפליקציית הודעות ניידת חוצת פלטפורמות המאפשרת למשתמשים להחליף הודעות מבלי לשלם עבור SMS. האפליקציה נמצאת בשימוש בכל רחבי העולם, עם למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים נכון לאפריל 2016.

 

 

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן