אופנת נשים

מה נשים רוצות? זו שאלת השאלות. אבל לפחות אנו יודעים מה נשים ממש אוהבות וזה טיפוח ואופנה. בלוג אופנה לנשים מאפשר לכל בת ישראל חביבה להתעדכן באופן יום יומי בטרנדים הכי חדשים בתחום הביגוד, ההנעלה, הלייף סטייל ועוד נושאים שיעשו לכן טוב על הלב. במאמר זה אספנו לכן את הטרנדים החמים ביותר עבור החורף הקרוב בתחום של אופנת נשים.

תמונה של דוגמנית עם כובע מיוחד מצטלמת לאתר 131
תמונה של דוגמנית עם חולצה צהובה ורקע אדום מדגמנת לאתר 131 בלוג אופנה לנשים

אופנת נשים המשלבת יופי ונוחות

אנו בבלוג 131 מגזין אופנה לנשים ולגברם נספק לכם את כל הטיפים הכי שווים. מתחילים.
אופנת נשים טריינינג –  אם בעבר הלא רחוק, חליפת טריינינג הייתה נחשבת לבגד שלובשים בעיקר בבית, היום אפשר להנות מקולקציות של טריינינגים בעיצוב עדין שתרצו ללבוש גם בחוץ. צבעים ירוקים, גווני בורדו ושחור הם הצבעים החזקים החורף. אז התפנקו לכן באיזה טריינינג מפנק שמתאים גם לבית וגם לצאת איתו לאסוף את הילד מהגן.

אופנה לאישה - העור חוזר ובגדול

בסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000, בגדי עור היו להיט למשך שנתיים ונעלמו מהאופק. היום, עשרים שנה אחרי הם חוזרים ובגדול – בתחום של אופנת נשים. תוכלו לראות אותם בחצאיות, שמלות, סראפנים, מכנסיים ומעילים. ללא ספק העור חוזר בגדול ויהיה אתנו לפחות בחורף הקרוב. אנו ב- בלוג אופנה לנשים נשתדל להראות לכם כמה שיותר קולקציות ממנו.

מגזין אופנה לנשים מעילי רוח

מעילי הרוח הארוכים היו מזוהים עם אופנות שונות לאורך העשורים. בשנה זו מעילים אלו חוזרים אלינו גם עבור גברים וגם עבור נשים. אנו באתר 131 בלוג אופנה נמליץ לכן לרכוש מעיל רוח ארוך שיגרום לכן להיראות גבוהות מהרגיל ועל הדרך יהיה לכם גם נעים בימים יותר גשומים. 

תמונה של אייקונים של אישה ומתלה בגדים לאתר 131 אופנה לאישה
תמונה של אייקונים של דוגמנית וספר אופנה לבלוג 131 אופנת נשים

גווני לק אופנתיים ומומלצים לחורף 2022

כיום בגזרת הטיפוח תוכלו למצוא, גם צבעי לק שונים. הצבעים הבולטים בחורף הזה יהיו, כחול, סגול וירוק. כמו כן, אל תשכחו לטפח את הציפורניים כמו שצריך ולמנוע את היובש החורפי. מעבר לצבע הלק, ציפורניים מסודרות בלק ג’ל זה הטרנד החזק היום שנמצא אתנו כבר כמה שנים טובות ונראה שהוא לא הולך בינתיים לשום מקום. אצלנו ב- בלוג אופנה לנשים לק הג’ל יישאר כשיטה הטובה ביותר כיום לציפורניים יפות ומטופחות. 

בלוג אופנת לנשים

באתר הבלוג שלנו, אנו מאמינים שאופנה היא ביטוי אישי ייחודי …

כאשר מדובר ברכישת יהלום, מציאת חנות מוכרת ואמינה היא חיונית …

תכשיטים לאישה נשים הן לרוב מרכז תשומת הלב בכל הנוגע …

מדבקות קיר זאת דרך מצוינת להוסיף קצת אישיות לבית או …

ישנם סוגים רבים ושונים של טפטים לקיר לבחירה בעת עיצוב …

נשים, כמה הן יפות, ככה הן מסובכות. על אחת כמה …

במאמר של בלוג 131 בלוג האופנה המוביל בארץ נספק לכם …

סוף סוף זה קורה! אחרי המתנה רבה ותקופה ארוכה של …

דילוג לתוכן