טיפוח פנים

עור הפנים שלנו עלול להינזק מאוד בחשיפה לשמש. הוא נצרב, רוכש כתמים חדשים ואף מתקמט. מגיל 20 עור הפנים והגוף מתחיל בתהליכי הזדקנות. בעשור של שנות העשרים, לא סביר שנראה שינוי כלשהו, כי השינויים הם מינוריים. בסביבות גיל שלושים ואילך, ניתן לראות שינויים דרסטיים. 

תמונה של דוגמניות עם מסיכה בפנים

על מנת שעור הפנים שלנו יראה טוב גם כאשר הוא החל בתהליכי ההזדקנות, עלינו לעשות מספר פעולות חשובות אשר ישמרו עליו לאורך זמן. אנו באתר 131 בלוג טיפוח פנים  נדבר על כל אותן פעולות שיעזרו לכם לשמור על עור הפנים.

טיפוח פנים - טיפים ועצות

שבעים אחוז מתאי גופנו, עשויים ממים וזקוקים להם בכל יום. רוב המים מגיעים לגופנו באמצעות שתיה. בכל יום עלינו לשתות לפחות שני ליטרים של מים. שתיה מרובה ויום יומית תשמור על עור הפנים שלנו לאורך זמן ותעכב את סימני ההזדקנות. זהו כלל ברזל ואנו ממליצים גם לנשים וגם לגברים לקחת את ההמלצה הזו בחום.

קרם לחות עם מקדם הגנה

הרבה מהנזקים בעור הפנים שלנו נגרמים מחשיפה יתרה לשמש. שמש חזקה מייצרת צריבה בעור, קמטים לאורך זמן ופגמים בצבע של העור. כל אלו לא נראים מיד, הם צצים להם לאחר שנים. תאי העור זוכרים היטב את הנזקים ולכן טיפול ושמירה נכונה יעזרו כאן. אנו באתר 131 בלוג טיפוח ממליצים להשתמש בכל יום בקרם לחות הכולל מקדם הגנה. כמו כן, ניתן גם להשתמש בקרם לילה שיעזור לכם לקבל עור פנים ממוצק ומוכן עבור היום.

ניקוי יסודי של הפנים מידי יום

עוד דבר שמאוד חשוב לעשות בכל יום בסוף היום הוא ניקוי של עור הפנים. יש לעשות זאת באמצעות סבון גרגרים לפנים. דבר זה חשוב במיוחד לנשים שמתאפרות. שימו לכן כלל, אסור לישון עם איפור על הפנים. שאריות איפור ולכלוך על עור הפנים יכולים לגרום לזיהומים ופצעים. אנו באתר 131 בלוג טיפוח פנים נפרסם עבורכם תכשירים שונים ומגוונים לניקוי יסודי של עור הפנים, כך שתותירו אותו נקי ונעים.

תמונה של אייקונים של דוגמניות מנקות את הפנים
דילוג לתוכן