הורדת תמונות מהאינסטגרם

תמונה של הורדת תמונות מהאינסטגרם

ישנן דרכים רבות להוריד תמונות מאינסטגרם. אחת השיטות הקלות והאמינות ביותר היא שימוש באתרים חיצוניים לצורך זה. במדריך הקרוב נדריך אתכם על הורדת תמונות מהאינסטגרם + תמונות. אז אנחנו מתחילים!

 

הורדת תמונות מהאינסטגרם למחשב מתחילים

טוב אז דבר ראשון אתם נכנסים לאינסטגרם ואז אתם בוחרים את הפוסט שאתם רוצים להוריד, לוחצים על שלושת הנקודות הנמצאים בצד ימין. מצורף תמונה.

תמונה של הורדת תמונות מהאינסטגרם

הורדת תמונות מהאינסטגרם שלב 2

בשלב השני אתם צריכים להעתיק את הקישור של התמונה שאותה תרצו להוריד.

תמונה של הורדת סרטונים מהאינסטגרם

הורדת תמונות מהאינסטגרם שלב 3

שלב האחרון אתם נכנסים לאתר הזה https://igram.io/ ואז יש לכם אופציה להעתיק את הקישור אתם מעתיקים את הקישור ועוברים לשלב של הורדת התמונה. קל פשוט ובלי הרבה בעיות.

תמונה של הורדת סרטונים מהאינסטגרם

הורדת סרטונים מהאינסטגרם

הורדת סרטונים דומה מאוד להורדה של תמונות. פשוט אתם מעתיקים את הקישור כמו בתמונות המצורפות, מעתיקים את הקישור לתוכנה והתוכנה ממירה את הסרטון לקובץ mp4. ככה תוכלו להוריד איזה סרטונים שתרצו בקלות וביעלות.

**שימו לב,  כי אם אתם משתמשים בתמונות מאינסטגרם ללא אישור מבעל הדף זה הפרה בוטה של זכויות יוצרים וזה עילה לתביעה משפטית. 

קצת מידע על אינסטגרם

אינסטגרם זה רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים בבעלות Facebook, Inc. רשת זאת נוצרה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, והושק באוקטובר 2010 באופן בלעדי ב-iOS. גרסה למכשירי אנדרואיד שוחררה שנה לאחר מכן, באפריל 2012, ולאחריה ממשק אתר מוגבל בתכונות בנובמבר 2012, ואפליקציות עבור Windows 10 Mobile (ב-2015) ו-watchOS (ב-2016). האפליקציה מאפשרת למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים לשירות אשר ניתנים לעריכה באמצעות מסננים שונים. ניתן לשתף פוסטים של חשבון באופן ציבורי או עם עוקבים שאושרו מראש. משתמשים יכולים לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים כדי שיוכלו לראות אילו תמונות מתפרסמות. השירות היה במקור בלעדי למכשירי iOS אך הורחב לפלטפורמות אחרות כולל אנדרואיד; אתר אינסטגרם כעת בלבד.

הורדת תמונות מהאינסטגרם לסיכום:

אינסטגרם רשת חברתית לנייד ולמחשב המאפשרת לכם לצלם תמונות וסרטונים ואז לשתף אותם במהירות באינסטגרם. אפליקציה זאת  הושקה בשנת 2010. מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו, קליפורניה. לאפליקציה יש למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים נכון לדצמבר 2018. והיא זמינה להורדה בחינם ב-Apple App Store וב-Google Play Store.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

מאמרים נוספים

וואן דרייב הוא שירות אחסון …

את מוזמנת למסיבת רווקות של …

אופנת קיץ 2021 כל הטיפים …

סוף סוף זה קורה! אחרי …

באתר הבלוג שלנו, אנו מאמינים …

וואצטאפ ווב היא אחת מאפליקציות …

במאמר הזה נדבר על איך …

מה לקחת בחשבון? כשבאים לקנות …

יש לכם בקרוב אירוע שמחה …

דילוג לתוכן