אנידסק מדריך מלא

תמונה של אנידסק מדריך מלא

אנידסק היא תוכנת שאתם מורידים לשולחן העבודה תוכנה זאת מאפשרת למשתמש לשלוט במחשב מכל מכשיר אחר. המשתמש יכול לגשת, לנהל ולשלוט במחשב שלו מרחוק. לא משנה היכן המשתמש נמצא, תמיד תהיה לו גישה למחשב שלו.

AnyDesk הוא יישום שולחן עבודה מרוחק המאפשר לכם להשתמש במחשב שלכם מכל מקום בעולם. תוכנה זאת יכולה לשמש גם אנשים פרטיים וגם עסקים. לדוגמה,אם אתם עובדים מהבית מתוכנה מסוימת ופתאום התוכנה מפסיקה לפעול, המתכנת של החברה יכול להתחבר אליכם בקלות ולפתור לכם את הבעיה בקלות. האפליקציה זמינה במכשירי Windows, MacOS, Linux, Chrome OS, iOS ו-Android. והוא מציע מגוון תכונות כולל:

– שיתוף מסך

– העברת קבצים

– הדפסה מרחוק

איך להתקין את אנידסק ?

ההתקנה פשוטה ביותר אתם נכנסים לאתר הזה קישור פה>> מורידים את התוכנה למחשב, לאחר מכן אתם מתקינים את התוכנה ואז אתם מגיעים למסך  כזה:

תמונה של אנידסק

דרך המסך הזה תוכלו להשתלט על מחשבים אחרים או להפך. אם תרצו להשתלט על מחשב אתם צריכים להזין את הקוד שהוא נותן לכם ולהזין אותו בחלק של remote desk >> לאחר מכן אתם לוחצים על connect >> ואחרי זה אתם צריכים להמתין שהבנאדם יאשר אתכם. תוכנה קלה לשימוש.  כיום אנידסק תומכת גם באפליקציה לאנדרואיד ו-IOS.

לסיכום המאמר:

כיום AnyDesk היא אחת מהתוכנות הכי חזקות כיום להשתלטות מרחוק מאמר מקיף על תוכנת השתלטות מרחוק teamviewer. התוכנה זמינה עבור Windows, Android, Linux ו- MacOS. תוכנה זאת לא מסובחת להתקנה.  כל מה שאתה צריך לעשות הוא להירשם לחשבון ואתה מוכן לצאת לדרך! מקווים שנהנתם. לעוד מדריכים נוספים עקבו אחרינו.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן