עיצוב שיער לגבר

כשחושבים על תספורת גברים, לרוב חושבים על מכונת הגילוח שתעשה לכם תספורת מארינס קצוצה, אך כיום גברים מטפחים מאוד את השיער שלהם וספרים רבים יוצרים טרנדים חדשים בתסרוקות לגבר. במאמר זה נדבר על מספר עיצובי שיער לגבר שאתם חייבים להכיר ואולי אף להתנסות בהם.

תמונה של דוגמן בחוץ עם שיער מטופח לאתר 131 עיצוב שיער
תמונה של דוגמן מסתפר מצטלם לאתר 131

תספורות לשיער קצר מאד

יש גברים שלא התברכו בהמון שיער, לגברים אלו יכולה להתאים תספורת קצרה עם טוויסט. כאשר רוצים לעשות עיצוב שיער לגבר בעל שיער קצר מאוד, ניתן ליצור בעזרת המכונה חלקים קצרים יותר וכך לייצר צורות וציורים מגוונים. אלו יכולים להיות פסים בצידי הרכות או באזור הפוני. פסים אלו הופכים את התספורת הקצרה הפשוטה לתספורת מעניינת יותר.

תספורות לשיער באורך בינוני

עיצוב שיער לגבר בעל אורך בינוני של שערות יכולות להיות כאלו שהשיער מסודר בהן אחורה או לצד מסוים. כמו כן, ניתן לייצר מדרגות אורך שבהן החלק העליון של השיער הוא ארוך יותר והוא מתקצר ככל שיורדים לכיוון העורף או הרכות. תספורות מדורגות הן התספורות השכיחות אצל רוב הגברים כיום והן המומלצות ע”י אתר 131 בלוג אופנה והספרים במספרות יכולים להציע לכם סוגים שונים של מראה בארוך זה.

עיצוב שיער לגבר - תספורות לשיער ארוך

שיער ארוך לגבר יכול להיות במספר צורות. לחלק מהגברים מדובר בשיער ארוך באזור הפוני, אותו ניתן לטפח כתלתלים או בצורה החלקה של השיער. יש גברים שאוהבים בחלק זה של השיער לעשות פן או החלקה ויש כאלו שיעצבו אותו בעזרת תכשירים. כל הטרנדים מקובלים ויפים. 

צבעים לשיער, כן או לא?

צבעים לשיער נראה לרוב אצל נשים, אך גם גברים כיום פתוחים יותר לנושא. יש גברים שיצבעו את השערות הלבנות שלהם קרא עוד

 

תמונה של אייקונים של סוגי עיצוב שיער לגבר

בלוג עיצוב שיער לגבר

כל הטיפים בנושא של עיצוב שיער לערב מאמר מקיף מתחילים. …

דילוג לתוכן