אופנת גברים

רבים חושבים כי האופנה שייכת יותר לעולם הנשי, אך אין זה נכון. כיום יש לגברים אופנה מגוונת, מיוחדת ועם המון סטייל. וכמו אצל הנשים, ניתן למצוא דוגמאות מצוינות. אנו בבלוג 131 אופנת גברים נספק עבורכם את הטרנדים החמים ביותר. במאמר זה נדבר על הטרנדים החזקים בתחום אופנת הגברים.

תמונה של דוגמן עם קפה ורקע כחול מצטלם לאתר 131 בלוג אופנת גברים

אופנת גברים - טרנדים חמים

מה שמאפיין את הגברים של ישראל, שחם להם גם בחורף ולכן, הטרנדים של הקיץ ממשיכים איתם גם לעונה הקרירה. אם אתם נמנים בין אותם גברים שהקור החורפי אינו משפיע עליהם, תוכלו בקלות להמשיך להשתמש בטישרטים הקצרים של הקיץ ולזרוק על עצמכם איזה מעיל אופנתי לגבר. אנו ממליצים לכם על מעילים טרמיים אופנתיים. מעילים אלו דקים, מחממים כשצריך, יפים ובעיקר נוחים.

קפוצ'ון אופנתי לגבר

עליונית נהדרת שפופולרית מאד אצל אופנת גברים ומומלצת על ידינו בבלוג היא הקפוצ’ון. המראה של הקפוצ’ון הוא קליל ויכול לשמש אתכם כאשר אתם מעוניינים להתלבש בסגנון ספורט אלגנט. הקפוצ’ון גם מאפשר לכם להתלבש בשיטת הבצל ואם חם לכם, פשוט תוכלו להוריד אותו בקלות. ניתן להתאים את הקפוצ’ון לחולצה שאתם לובשים מתחת. בנוסף, ניתן לבחור קפוצ’ון דק לימים שמעט פחות קרירים.

נעליים, פריט גברי חשוב

נעליים הם פריט חשוב מאוד גם עבור הנוחות שלכם והיציבה והן גם מה שהופך את הלבוש שלכם ליוקרתי יותר או מוקפד יותר. נעליים במראה טוב הם פריט מאוד חשוב ולכן כדאי לכם לבחור אותם בקפידה. אנו ב- בלוג אופנה זה נמליץ לכם לקנות שניים-שלוש זוגות נעליים. זוג אחד שיהיה בצבע פשוט כמו שחור או כחול שתוכלו להתאים לכל הופעה ושני זוגות נוספים בצבעים מפתיעים.

תמונה של אייקונים של גבר באתר 131 אופנת גברים
תמונה של אייקונים וכיתוב סטייל לאתר 131 בלוג אופנת גברים

אקססוריז להשלמת הסטייל לגבר

אצלנו ב-בלוג אופנת גברים נותנים חשיבות גדולה לאקססוריז עבור גברים. נכון, לעיתים אנו חושבים שזהו נושא שיותר קשור לאופנת נשים, אך לא כך הדבר! כיום גם גברים יכולים להנות מאקססוריז מיוחדים כמו חגורות עור מעניינות, ארנקים ותכשיטים. עולם האופנה כבר לא שייך רק לנשים וגברים בהחלט יכולים להנות מאקססוריז מגוונים.

אנו בבלוג 131 גלינו כי מעצבי תכשיטים כיום יוצרים קולקציות תכשיטים מיוחדות לגברים. תוכלו לקרוא בבלוג על חנויות תכשיטים לגברים המציעות תכשיטים מגוונים עבור גברים.

בלוג אופנת גברים

יהלומים שגודלו במעבדה, הידועים גם כיהלומים סינתטיים, זכו לפופולריות כחלופה …

איטליה ידועה בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת שלה וחוש …

בחירת המכנסיים הנכונות יכולים לעשות את כל ההבדל בסגנון ובנוחות …

אם אתם הולכים למסיבה, בחרו בגדים שמתאימים לסוג האירוע. אם …

מדבקות קיר זאת דרך מצוינת להוסיף קצת אישיות לבית או …

ישנם סוגים רבים ושונים של טפטים לקיר לבחירה בעת עיצוב …

במאמר של בלוג 131 בלוג האופנה המוביל בארץ נספק לכם …

סוף סוף זה קורה! אחרי המתנה רבה ותקופה ארוכה של …

דילוג לתוכן