אמזון משלוח חינם

סוף סוף זה קורה! אחרי המתנה רבה ותקופה ארוכה של הקורונה שבה אמזון ביטלה את שירות המשלוחים שלה בחינם לישראל. זה חוזר ובגדול. באתר אמזון כיום, תוכלו למצוא אלפי מוצרים הנשלחים בחינם לישראל, במחירים אטרקטיביים במיוחד ועם משלוחים מהירים עד הבית. אז איך משלוח חינם באמזון עובד?

אמזון חוזרת במשלוח חינם לישראל

תוכנית אמזון משלוח חינם לישראל – התוכנית חלה על מוצרים נבחרים ומותנית בקניה של מעל 49$ ממוצרים אלו. חלק ניכר מההצלחה של אמזון ניתן לייחס להחלטתם להציע משלוח חינם. כאשר הלקוח מוסיף פריט מזכה לעגלת הקניות שלו, אמזון תחשב את משקל ההזמנה הכולל ותחיל עבורו משלוח חינם . אם זה חורג מהסף, תקבלו משלוח חינם בהזמנה זו. אם הוא נמוך, לא תהיו זכאים למשלוח חינם באמזון ותצטרכו לשלם עליו.

שימו לב! רק הזמנות עד 75$ פטורות לחלוטין ממע”מ ומיסים נוספים. אמזון בד”כ יציינו לכם את המחיר המלא והכולל של התשלום כולל מיסים, מע”מ וכו’.

למעבר לקולקציית האופנה הנמכת ביותר באמזון: best seller clothing

קצת מידע על אמזון

אמזון התחילה כחנות ספרים מקוונת. היא נוסדה על ידי ג’ף בזוס בשנת 1994. החברה מוכרת כיום הרבה יותר מסתם ספרים, והפכה להיות ענקית קמעונאות, עם מיליוני מוצרים הנמכרים אונליין בכל העולם.
המודל העסקי הראשוני של החברה היה ליצור חנות ספרים מקוונת שתהווה פלטפורמה לקונים מהבית או לקוראים שרצו לקנות ספרים מכל מקום בכל שעה ביום או בלילה, כשהאתגר היחיד שלהם הוא איך הם יפעלו למשלוח הספרים שלהם.

אמזון משלוח חינם בקנייה מעל 49$

אמזון היא חברת הקמעונאות הגדולה בעולם המשלבת טכנולוגיות רבות וחדישות. החברה מבצעת קניות ומוכרת מגוון רחב של סחורות ושירותים באינטרנט. חברת אמזון נחשבה לחברה הציבורית היקרה ביותר בעולם במשך 12 חודשים, מ-7 באוגוסט 2018 עד 27 ביולי 2019.
לסיכום, כיום תוכלו לחזור ולקנות מוצרים נבחרים באמזון ולקבל משלוח חינם בקנייה כוללת של מעל 49$. זה ללא ספק הופך את הקנייה באמזון לאחת הקניות המשתלמות ביותר שתוכלו למצוא.

למעבר לקולקציית האופנה הנמכת ביותר באמזון: best seller clothing

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן