וואן דרייב מדריך מקיף

תמונה של וואן דרייב

וואן דרייב הוא שירות אחסון מבוסס ענן המאפשר למשתמשים לאחסן ולשתף קבצים, תמונות, סרטונים ומסמכים אחרים דרך האינטרנט. מדריך OneDrive יעזור לכם להתחיל עם OneDrive ויראה לכם כיצד להפיק את המרב משטח האחסון שלך. בחלק זה, נדון מהו OneDrive, כיצד הוא עובד, מדוע הוא מועיל לעסקים ומה עליך לעשות כדי להשתמש בו.

מדוע עסקים צריכים להשתמש בוואן דרייב

כיצד תוכלו להתקין את האפליקצי למחשב ולסמרטפון ואיך הוא יואיל לכם?

מה העלויות של אחסון זה? והאם יש להם תוכניות חינמיות?

כל הקבצים מסתנכרנים למקום אחד

One Drive הוא שירות אחסון מבוסס ענן המציע 5 GB של שטח אחסון בחינם. משתמשים יכולים לאחסן קבצים ב-One Drive ולגשת אליהם מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. אפליקציית OneDrive זמינה עבור אנדרואיד, iOS, Windows Phone ו-Windows 10. בנוסף כל הקבצים מסתנכרנים ביחד, מה זה אומר? שאם עכשיו העלתם מסמך מסוים מהמחשב לענן אז תוכלו לראות אותו גם בפלאפון או בכל מכשיר שתחחברו לחשבון.

אולי יעניין אתכם גם:

מדריך על גוגל דרייב

וואצפ ווב מדריך מקיף

מחיקת חשבון באינסטגרם

מדוע עסקים צריכים להשתמש בוואן דרייב

כל עסק שמאחסן קבצים חייב שיהיה לו אחסון בענן במקרה שאחד המחשבים הפסיק לעבוד, ככה כל הקבצים מגובים במקום אחד ומה שהוא צריך לעשות זה להכנס לחשבון עם שם משתמש וסיסמא. האם וואן דרייב מאובטח?

OneDrive נבנה עבור עסקים, עם אבטחה ברמה ארגונית, בקרות שיתוף מתקדמות ותכונות תאימות כדי לסייע בהגנה על מידע רגיש. OneDrive משתלב גם עם אפליקציות Office כמו Word Online, Excel Online, PowerPoint Online ו-OneNote Online כך שתוכל לעבוד על המסמכים שלכם מכל מקום בלי לעבד מידע.

קצת מידע על וואן דרייב

One Drive הוא שירות אחסון בענן המאפשר לכם לאחסן את כל הקבצים שלכם במקום אחד ולגשת אליהם מכל מקום. אתם יכול לשתף קבצים ותיקיות עם אחרים, וגם לעבוד על מסמכי Office ביחד בזמן אמת. שירות זה של חברת מיקרוסופט הוכרז לראשונה ב-24 באפריל 2012 בכנס Build של החברה כ”SkyDrive by Microsoft”. ב-9 ביולי 2013 שונה שמו ל-OneDrive והשירות היה זמין לצרכנים החל מה-7 באוגוסט 2014.

מה העלויות של אחסון זה? והאם יש להם תוכניות חינמיות?

אז ל- וואן דרייב יש אחסון חינמי של 5GB ואחסון בכסף נעבור על החבילות שתוכלו למצוא כמה גיגה תקבלו ומה העליות של חבילות אלו שימו לב קיים גם חבילות מיוחדות לעסקים שכבר נעבור עליהם:

1: חבילה מספר 1: בעלות של 10 שקלים לחודש אתם תקבלו 100GB לאחסון בענן.

2: חבילה מספר 2: 30 שקלים לחודש תקבלו ‎1TB שזה בעצם ‏(‎1000 GB) בנוסף בחבילה הזאת תקבלו גם את כל שירותי Office בחינם!

3: חבילה מספר 3: בעלות של 45 שקלים לחודש תקבלו ‎6 TB (‎1000 GB לכל אדם) זאת בעצם תוכנה משפחתית שתוכלו לשתף בין בני המשפחה ותת לכל אחד 1000 גיגה. בתוכנית זאת גם תקבלו את כל שירותי Office בחינם!

לסיכום המאמר:

אחסון בענן כיום הוא שוק ענק, והוא לא הולך לשום מקום בקרוב. זוהי תעשייה שגדלה באופן אקספוננציאלי במהלך השנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים מסתמכים עליה כפתרון האחסון העיקרי שלהם. חלק מהיתרונות של אחסון בענן כוללים: -מחירים נמוכים יותר לאחסון נתונים – תהליך גיבוי פשוט -גיבוי מחוץ לאתר ועוד.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן