סוגי עגילים באוזן

תמונה של סוגי עגילים באוזן

סוגי עגילים באוזן איך לבחור ועוד טיפים מתחילים! זה אחד מהתכשיטים הכי שכיחים אצל נשים וגם אצל חלק מן הגברים. כמו כן, זהו אחד התכשיטים היפים ביותר שיש והם מעטרים את הפנים שלנו לאורך כל היום. לעיתים אנו מחליפים את עגילי היום יום בעגילים המתאימים לאירוע מסוים. לשם כך עלינו לרכוש עגילים המתאימים לאירועים ועגילים המתאימים לנו להופעות היום יום.

באתרים מסוימים תוכלו למצוא מגוון עגילים באוזן לנשים ולגברים ולמגוון רחב של עיצובים מיוחדים אז איזה עגילים תקנו? מתחילים!

סוגי עגילים באוזן

עגילים באוזן לנשים מגיעים בזוגות לשני צידי האוזניים. ניתן לרכוש עגילים בסגנון צמוד. מדובר עגילים באוזן שאינם נופלים, הם צמודים לתנוך האוזן. תוכלו למצוא עגילם מסוג זה בצורות מגניבות שונות, עם שילוב של זירקונים ובלי. סוגי עגילים באוזן נוספים של עגילים באוזן לנשים הם עגילי החישוק. מדובר על עגילים בצורת חישוק מעוגל מכסף. על חלקם יהיו משובצים אבנים וחלק מהם יהיו חלקים. אלו עגילים שעשויים להתאים עבור אירוע. המראה שלהם דומיננטי וניתן למצוא את קוטר החישוק בגדלים שונים. אם אתם מחפשים עגילים באוזן שרואים אותם, עגילי חישוק יעשו את העבודה.

עגילים נופלים :

עגילים נופלים הם סוג נוסף של עגילים. אלו עגילים שהחלק העליון שלהם צמוד לתנוך האוזן ושאר העגיל נופל בצורה יפה. עגילים בסגנון זה מאוד מתאימים עבור שיער ארוך. הם דומיננטיים ומגיעים בסגנונות מאוד מגוונים. בחנויות תכשיטים , תוכלו להנות מאוד מעגילי דנה. אלו עגילים באוזן שלהם מחוברת שרשרת עדינה שנופלת. על השרשרת משובצים זירקונים. המראה של העגילים יוקרתי, עדין ועם זאת גם דומיננטי. הם מאוד מתאימים כאשר לובשים שמלת ערב ארוכה.

אולי יעניין אתכם :

בלוג אופנה 

בלוג איפור וטיפוח 

כמה עולים עגילים לאישה?

סוגי עגילים באוזן לנשים יש מבחר רחב של תכשיטים לגברים. המחירים מתחילים במחיר של 89 שקלים ועשויים להגיע ל-150 שקלים. עגילים אשר עשויים כסף טהור העלות שלהם תלויה בכמות החומר. ככל שהעגילים יותר גדולים, יש בהם יותר ממתכת הכסף, הם שוקלים יותר ועל כן גם יעלו יותר. למרות שיש עגילים שעולים יותר, עדיין מדובר במחיר חסר תקדים, מחיר מעולה לעגילי כסף טהור. תוכלי לקנות אותם לעצמך או כמתנה מצוינת לחברה או לבת הזוג.

סוגי עגילים באוזן המתאימים למתנה?

כאשר בוחרים סגנון עגילים עבור מתנה חשוב לוודא אילו עגילים כבר יש לה ואיזה סוגי עגילים באוזן היא מעדיפה. יש נשים שמעדיפות עגילים צמודים, יש כאלו שאוהבות עגילים שרואים אותם והם בולטים יותר ואז עגילי חישוק או עגילים נופלים יהיו מאוד מתאימים עבורן. כמו כן, החליטו למה אתם מייעדים את העגילים. חישבו האם כוונתכם שהאישה תענוד אותם ביום יום או באירוע. לפי זה תוכלו להחליט גם על הסגנון וגם על מראה העגילים. באתרים המובילים תוכלו למצוא מגוון רחב של עגילי נשים במבחר סגנונות מיוחדים ועיצובים מרהיבים.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן