ג ימייל מדריך מלא

תמונה של גימייל מדריך

ג ימייל הוא שירות דוא”ל חינמי המוצע על ידי חברת Google. שירות זה מאפשר לכם לשלוח ולקבל מיילים בטלפון, בטאבלט או במחשב שלכם בקלות וביעילות.

 

Gmail מציע גם תכונות אחרות כמו הגנה מפני ספאם, המסננת אוטומטית את הודעות הספאם שנשלחות לחשבון שלכם. בעזרת זה תוכלו להתמקד במסרים החשובים לכם. התכונות האחרות כוללות תיבת דואר נכנס מועדפת, הממיינת את ההודעות הנכנסות שלך לקטגוריות בהתאם לחשיבותן, ותיבות דואר נכנס עם כרטיסיות, המאפשרות לך לסווג את ההודעות שלך בכרטיסיות שונות, כך שיהיה לך קל יותר למצוא את מה שאתה צריך בין כל האימיילים ב תיבת הדואר הנכנס שלך.

קצת פרטים על גוגל

גוגל היא חברה שקיימת משנת 1998. חברת גוגל נמצאת בעסקי מנועי החיפוש כבר שנים רבות וכיום גוגל היא אחת החברות המובילות בטכנולוגיית האינטרנט. גוגל נוצרה במקור על ידי שני סטודנטים מאוניברסיטת סטנפורד, לארי פייג’ וסרגיי ברין.

השירות של גוגל מסופק עם 15 גיגה חינם! שאתם פותחים חשבון חדש בגוגל אתם מקבלים גם 15 גיגה לאחסון בענן ולפתיחת מסמכים בגוגל דרייב. כיום ג ימייל הפך לכלי שהוא חובה לכל אחד.  אם לא מספיק לכם השטח אחסון אז תצטרכו לשדרג את השטח אחסון החינמי בתוספת תשלום. למעבר לאתר גוגל לחצו כאן>>

אחד השירותים הפופלארים ביותר כיום:

ג ימייל זהו שירות שאנשים רבים משתמשים בו מדי יום. בנוסף, זה גם אחד משירותי הדוא”ל הפופולריים ביותר בעולם. ג ימייל של גוגל מציע תכונות רבות להנאת המשתמשים שלהם. אחת מהתכונות הללו היא הגנה מפני דואר זבל. הגנת הספאם של גוגל קיימת כבר די הרבה זמן ועזרה לאנשים רבים להימנע מהודעות ספאם בתיבות הדואר הנכנס שלהם.

תכונה נוספת שגוגל מציעה היא היכולת לשנות את ההגדרות שלך כך שתוכל למחוק מיילים מסוימים מיד לאחר קריאתם, במקום שתצטרך לעבור על תיבת הדואר הנכנס שלך ולמחוק אותם באופן ידני אחד אחד. זה יכול להיות מועיל למדי אם אתה מנסה לשמור על תיבת הדואר הנכנס שלך נקייה ומאורגנת.

ג ימייל מדריך מלא סיכום:

Gmail פותח על ידי גוגל כדי להפוך את האימייל ליעיל ומהנה יותר לשימוש. תוכלו לשלוח ולקבל מיילים בקלות. מקווים שנהנתם לעוד מדריכים מעניינים המשיכו לעקוב אחרינו.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן