אופנה צנועה בסטייל

תמונה של אופנה צנועה בסטייל

אופנה צנועה בסטייל היא שוק פורח בעולם המערבי, זה נובע מכמה גורמים מרכזיים כמו שמירה על דת, קונפליקטים גיאו -פוליטיים, גידול במעמד הביניים, הגדלת מספר הנשים בכוח העבודה ועוד..

מהי אופנה צנועה בסטייל :

אופנה צנועה היא טרנד חם בעולם האופנה לנשים ; בשנים האחרונות האופנה הצנועה השתלטה על מסלולי אופנה, אינסטגרם, פייסבוק ועוד. אופנה צנועה נמצאת בכל מקום, היא לא רק בגדים – היא גם ערכים ודרכי חיים. ככל שעבר הזמן אופנה צנועה הפכה לטרנד במדינות אירופה וצפון אמריקה ויותר ויותר חברות אופנה מעצבות קולקציית של בגדים צנועים.

אופנה צנועה כלבוש דתי :

אפשר לראות בזה גם סוג של לבוש דתי וזה לא מוגבל רק לנשים דתיות. אופנה צנועה בסטייל כוללת שימוש בשרוולים ובחצאיות, ופריטי לבוש רבים אחרים. וזה מתייחס לעתים קרובות ללבישת בגדים רופפים שאינם מראים את צורת הגוף. אופנה צנועה הפכה פופולרית במדינות המערב בשנים האחרונות, במיוחד בארצות הברית שם קידמו אותו סלבריטאים כמו ריהאנה, אמל קלוני וביונסה. בנוסף אופנה צנועה גם נפוצה מאוד במדינות אירופה.

לסיכום :

כיום ניתן למצוא מבחר רחב של בגדים צנועים, רוב החברות הביגוד הכינו קולקציית בגדים צנועים. כל מה שנותר לכן זה לעשות סקר שוק ולבחור את הבגד שהכי אהבתן. מקווים שנהנהתם מהמאמר עקבו אחרינו – בלוג אופנה 131 לעוד טיפים מעניינים בנושא של עיצוב ולייף סטייל.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

דילוג לתוכן