אופנת קיץ גברים

אופנת קיץ גברים

לבישת הבגדים הנכונים בקיץ

חודשי הקיץ במקומות רבים בישראל יכולים להיות חמים מהרגיל, ולכן יש לשים לב לבגדים שאתם לובשים בקיץ. יש לשים לב כי הבגדים שאתם קונים יתאימו לחום ששורר בחוץ. אנו ממליצים לבחור בגדים דקים, קלילים ועם אפשרות לספיגת זיעה. מלבד זאת כמובן שעדיף לבחור בבגדים קצרים, ואם אפשר גם לבחור בחולצות בלי צווארונים ש’מכבידים’ על הצוואר אא”כ אתם משאירים את החולצה קצת פתוחה ומאווררת ולא סגורה עד הסוף.

לבישת מכנסי ברמודה

איך אפשר לדבר על אופנת קיץ גברים, מבלי לדבר על מכנסי הברמודה. מכנסי הברמודה הם הלבוש האופטימאלי בימים חמים, ולכן אם יש לכם אפשרות במקום העבודה להגיע עם מכנסי ברמודה זו יכולה להיות אופציה מושלמת! כיום ניתן למצוא בישראל מגוון רחב של סגנונות ועיצובים מיוחדים לברמודות. הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב בבחירת הברמודה, כי היא עשויה מבד קליל, נמתח ונוח.

מה עוד? חשוב מאד לשים לב כי כאשר אתם לובשים ברמודה, לא לגרוב גרביים ארוכות אלא גרבי קרסול שאינם נראות עם הנעל. למה? קודם כי זה לא נראה אופנתי, וחוץ מזה לבישת גרביים ארוכות עם מכנסי ברמודה זהו נוהג מקובל אצל ילדי הגן 😕

אופנת קיץ גברים – סנדלים?

כיום סנדלים לגבר לא פופולאריות במיוחד בישראל ולא נכנסות לקו של אופנת קיץ גברים. אם בכל זאת החלטתם לנעול סנדלים אנו באתר: 131.co.il ממליצים לא לנעול אותם עם גרביים. חוץ מזה שזה ממש לא אופנתי, כל המטרה של הסנדלים היא לשמור על הרגל אוורירית ולא שתהיה חנוקה בתוך הגרב.

מה לגבי נעילת כפכפים?

מישהו חייב לומר את זה כבר! כפכפים נועדו לנעילה בבריכות וחופים, והפיכה שלהם לטרנד אופנתי גם ביום יום קצת מדאיגה. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של נעליים איכותיות ואווריריות שמתאימות גם לימים החמים בקיץ, ושישמרו אתכם בקו האופנה!

לסיכום אופנת קיץ גברים, הקיץ זו הזדמנות נהדרת לשדרג את המלתחה לבגדים קלילים, אך עם זאת חשוב לשים לב לכמה כללי אופנה מקובלים שהדגשנו במאמר 😎

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

מאמרים נוספים

אימוג י עצוב 🙁 מהו …

נשים, כמה הן יפות, ככה …

בתעשיית הבניה, פרויקטים רבים מקושרים …

אם אתם הולכים למסיבה, בחרו …

איך מוחקים אינסטגרם את כל …

בחירת פרחים איכותיים היא היבט …

מדבקות קיר זאת דרך מצוינת …

אופנה ישראלית כל מה שצריך …

אופנת קיץ 2021 כל הטיפים …

דילוג לתוכן