איך לבחור חליפה לחתונה

איך לבחור חליפה לחתונה

מה לקחת בחשבון?

כשבאים לקנות חליפה חדשה יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים בכדי לקנות את החליפה שמתאימה לך הכי טוב. חלק מגורמים אלו כוללים את התקציב שיש לך, מחיר החליפה, מותג, איכות, גודל, סגנון וצבע. על ידי בדיקת דברים אלו תוכל לסנן ולבחור את החליפה המתאימה ביותר לתקציב ולסגנון שלך.

חליפה שחורה או בצבע אחר?

חליפות שחורות נועדות בד”כ לאירועים רשמיים. אז אם אתה משתתף באירוע ערב רשמי כמו חתונה או אירוע חברה, מומלץ ללבוש חליפה שחורה שתכבד את המעמד. מנגד, לאירועים יותר קלילים כמו אירועי בוקר/צהריים עדיף שלא ללכת על חליפה שחורה אלא על חליפה עם צבעים נעימים אחרים.

התאמת הנעליים והחגורה

כששואלים איך לבחור חליפה לחתונה, לא פחות חשוב זה להתאים לחליפה גם נעליים וחגורה. ולכן בבחירת החגורה והנעליים, חוץ מלוודא שאתה בוחר חגורה ונועל נעליים באיכות טובה, אתה צריך לדעת כיצד להתאים אותם כראוי. יש לוודא כי הצבעים של החגורה והנעליים תואמות, ולכן, אם אתה נועל נעליים שחורות מומלץ ללבוש חגורה בצבע שחור. אם אתה נועל נעליים בצבע חום, מומלץ ללבוש חגורה בצבע חום וכו’.

איך לבחור חליפה לחתונה – עניבה

להשלמת ההופעה של החליפה מומלץ לשלב עניבה בצבע מיוחד שישתלב טוב עם כל החליפה שבחרת. יש כיום מגוון רחב של עניבות בשוק במגוון צבעים ודוגמאות, ולכן מומלץ למדוד כמה עניבות ולראות איזו מהן יושבת הכי טוב. עניבה יושבת נהדר עם חליפה מלאה אבל אנו לא ממליצים ללבוש עניבה אם אתה לובש רק חולצה בלי ז’קט.

בחירת אורך עניבה

יש גברים שלובשים עניבות ארוכות/קצרות מדי. אנו ב- אתר 131 בלוג אופנה ממליצים על אורך עניבה שתגיע לקו החגורה שלך, ולא עניבה שמגיע מעל קו החגורה או מתחת.

אורך המכנסיים הנכון

כמו בבחירת אורך עניבה נכון חשוב גם בבחירת אורך המכנסיים שהאורך יהיה מדויק ושהמכנסיים לא יהיו קצרים/ארוכים מדי. דרך טובה לבדוק את זה, זה אם המכנסיים מסתיימים בקו הנעל שלך זה אומר שהם באורך הנכון. אם המכנסיים נשברים בחלקם הקדמי והאחורי, זה אומר שהם ארוכים מדי ומומלץ לקצר אותם.

גודל הז’קט המושלם

איך לבחור חליפה לחתונה – בחירת ז’קט. כמדובר בבחירת הז’קט המושלם, הוא אמור להתאים בצורה הנכונה, בה הוא יחמיא לפלג גופך העליון. הז’קט צריך להיות משוחרר מספיק כדי שתוכל להכניס יד לכיסים הפנימיים שלו, אבל מצד שני, לא להיות רחב מדי בכך שיהיה יותר מדי מקום ליד שהמעיל סגור.

לסיכום, במאמר זה עברנו על כל הדברים החשובים בקניית חליפה. מה צריך לקחת בחשבון, איזה צבע מומלץ, התאמה של נעליים וחגורה, בחירת עניבה וגודל נכון לעניבה, למכנסיים ולז’קט, מומלץ להשתמש בטיפים אלו לפני קניית החליפה הבאה שלכם.

יש לכם מאמר מעניין? שלחו לנו!

מאמרים נוספים

איך מוחקים אינסטגרם את כל …

משחקים הם סוג של אמנות …

גוגל דרייב הוא שירות אחסון …

איך לבחור צמידים לגבר בזול? …

תעשו כושר אחד הדברים החשובים …

איטליה ידועה בזכות ההיסטוריה העשירה …

רוצה לפנק את בת הזוג …

בימים אלו, אין דבר שמרענן …

לבישת הבגדים הנכונים בקיץ חודשי …

דילוג לתוכן